sunday not funday

Jobbet rullade på i en bra fart idag. Jobbade bara 5 ½ timme, så det var ganska så skönt. Eftersom att jag bara jobbar kvällar i veckorna, så fick jag välja att bara jobba förmiddag på helgerna, vilket är väldigt skönt!
 
Andra dagen i rad som det har suttit hund i en bil på parkeringen. Blir så jäkla förbannad. Två kunder rök ihop igår av just den anledninge. Personen i fråga tyckte inte att hon gjort någonting fel med att hon hade hunden i bilen medans hon handlade (storhandlade). Hon hade ju faktist ställt bilen i skuggan (endast ca ½ meter av framhuven var i skuggan när hon var klar) och hon hade ju rutan nere ( 1dm, där hunden satt o hängde med nosen)
Men det var inte hon som var en dålig människa.
 
Det är ganska jobbitgt med mitt jobb ibland. Du får inte bli arg på kunden. Eller jo, men du får inte visa det. Därför kan man inte förklara för dom att det är väldigt illa med en hund i bilen, för när dom inte fattar blir man själv inte nådig. Därför var det bra att en annan kund tog den disskusionen, och den höll på ända ut till bilarna. Tills hon puttade in hunden i bilen och åkte därifrån fort. 
 
Nog om detta. Har grillat nu på kvällen. men det var så förbannat varmt på våran baksida så det gick knappt att äta. usch. 
åkte sedan iväg en sväng med mamma o pappa och gick med hundarna. Zozzo tycker denna värme är väldigt jobbig, även om hon är en riktig soldyrkare i vanliga fall. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen eftersom att jag inte har något liv ska jag fortsätta att kolla på Ph. 
jaaa, jag kollar alla avsnitt igen. Har glömt bort typ allt så det gör inte så mycket. 
Blev så besviken att Desperate Housewifes inte finns på viaplay. flera säsonger som jag missat men sånt är livet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0