Död

Det här med att gå upp tidigt är inte min grej längre. Hade jättelätt för det när jag red, men då vart man van när det var tävlingar och så. Sen kom världens latmask hit och då vart morgnarna jobbiga ;) 
Vädret är ju som vanligt när jag jobbar helg ASFINT. Bläää 
Väldigt varmt var det ute också. 
Tänkte faktiskt börja bege mig till jobbet snart, även fast ja börjar om typ en timme. Kan inte sitta hemma o bara uggla....
 
Tror det kommer rulla på bra med kunder idag när vädret är så vackert 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men åh! Sprang igenom Strömsbro igår, förbi Ica och allt och tänkte "undra om Mikkis jobbar!?" men gick aldrig in.. Synd att jag inte gjorde det! Puss!

Svar: men neeej :( du skulle ha kommit in o gjort dagen lite bättre :D
mikkislarsson

2014-05-18 @ 20:26:10
URL: http://motioneramera.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0