Avancerad grundkurs i vardagslydnad

Ikväll har Zozzo kurs igen. Jag kan dock inte gå denna kurs då jag alltid jobbar måndagkvällar, tråkigt är det. 
Denna kurs är den tredje i ordningen (av vardagslydnaden) och zozzo har gjort allt kanon!
Nu är det typ att allt kommer på prov, nästan samma övningar men att man gör det snäppet svårare i allt, vilket är skoj. Annas måtto är att vi ska ha en glad, lös och lydig hund i alla situationer. Det mesta funkar väl, förutom lösträningen då det är roligare att göra allt man inte för ist för att lyssna på mamma ;)
 
Dock är det ju pissväder ute nu, så gör inte så mycket att jag jobbar..Zozzo hatar regn, så mackan får det nog inte så roligt med henne ikväll :)
Nu ska jag göra mig iordning och åka o jobba
 
laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0