Ångest

idag har jag en sån fruktansvärd jäkla ångest. Jobbar helgen och det ska ju va sånt jäkla fint väder, SÅKLART. 
Jag hoppas på regn :) Har normalt sett aldrig ångest inför jobbarhelgen, men denna gång känns det jäkligt tungt.
Dock så jobbar jag denna helg och en till innan semestern, vilket känns himla skönt! 
6v kvar och nedräkningen har börjat sen längesedan!
 
Nu på morgonen har jag och pappsen vart i boulongerna och traskat med hundarna, skönt sätt att börja morgonen på. Körde sedan jordens jobbigaste magträning som danne tipsade mig om igår.. fyfan alltså.
ska länka till den sen. Dog efter det och sen käkade jag lite frulle, hårdmacka med avokade på. MUMS!
 
nu ska jag röja upp lite inne o sedan plocka in o hänga tvätt
 
Bjuder på en gammal sommarbild på Quantas som är i himlen nu. Har inga bilder på mackans dator..
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0