Godmorgon

Har hunnit med en hel del denna morgon. Hunden är rastad. frukosten intagen och marcus mat är gjord. 
Nu sitter jag här igen innan jag ev ska bege mig runt hille om regnet ger sig.
Zozzo hatar regn och ligger mer än gärna inne om det faller ifrån himlen. 

Hon är inne i sitt löp igen och är väldigt deppig för tillfället. Hon mår inte alls bra när hon löper och sover bara mest.
Vi har pratat om att sterilisera henne, men det finns lika många minus känner jag som det finns plus.
Är ju bra att man slipper alla sjukdomar där nere när hon blir äldre, vi slipper springa och köpa nya löpskydd flrer ggr i veckan för att någon gnagt av dom på natten...............
Men sen hör man så mycket om tikar som blir som förbytt, Deppiga, går upp i vikt och liksom tappar livsgnisatan.
Och jag vill inte ta bort allt det galna ifrån henne, för det är zozzo.
 Vi får se helt enkelt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0