Var ett tag sedan..

Såg att senast jag skrev var någon gång i november? For real?
Jaja, gissar på att det är dax att slänga upp ett litet inlägg då.
Har ju dock anledningar till vaför jag inte skrivit nått..
1. Dillon har dött. ( ska berätta mer)
2. Har inte haft ork :))

Men ja. Som sagt.
Min fina vackra prins som har vart med mig i cirka 11 år fick somna in i Januari.
Det vart väldigt akut och det fanns absolut ingenting att göra, vilket gjorde valet ganska enkelt att det var hans tur att vandra till andra sidan regnbågsbron.

Han hade under en längre tid haft en inflammation i ena näsborren. 
Han fick äta flera olika tablettkurer, men det fanns ingenting som fungerade.
På söndagen fick spolade vi näsan på han och lyckades få ut lite var och massa annat äckligt, han vart völdigt pigg på kvällen och sov sedan väldigt djupt och skönt, någonting han inte hade gjort på länge.
Men under natten vart han senare värre och värre.. Bara gick omkring och la sig på olika ställen av golvet ( vilket var olikt han, han sov aldrig på golvet...) och ville gärna ha det kallt.

På morgonen ska mamma ta ut han för att kissa, men han orkade inte ens gå, och heller inte lyfta på benet..
Han var slut min kille..
Då var det bara att åka in med han :(
Att säga hejdå till han kan vara det absolut jobbigaste jag någonsin lär gå igenom i mitt liv, och se han åka iväg.. fyy.. ingen människa ska behöva gå igenom det!

Efter ca 10 dagar fick vi hem hans aska, så nu står han på byrån i mamma och pappas vardagsrum bredvid en hjärtformad ljuslycka som tänds varje kväll för han.
Och jag vet, att han fortfarande är med oss här hemma! I sin fåtölj.
image description
image description
Jag kommer föralltid älska dig!

990404-120116 <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-23 @ 08:55:16
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Stina

Hej Mikkis, jag hittade din blogg när jag googlade på Lasse! Tänkte bara berätta för dig att han har det jättebra på ridskolan, han är väldigt omtyckt! För nästan ett år sen började jag tävla honom, vi debuterade 120 för tre veckor sen. Han är verkligen världens mysigaste och den mest personliga häst jag träffat. Kolla in på min blogg om du vill hålla lite koll på hur det går för oss :) /Stina

2012-05-13 @ 22:10:35
URL: http://horsiesconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0