Rubriker är överskattat.

Verkar som att det fortfarande finns några trogna läsare som fortfarande går in här ;) puss till er!

Livet bara rullar på och det finns inte så himla mycket att skriva om.
Sitter på golvet med datorn i knäet nu, vet ej varför.
Ska åka och jobba om typ två timmar, kör 14-18 idag.

Förkylningen vägrar att ge sig av. Kanske inte är det smartaste att rida i spöregn heller..
Körkortet går väl sådär.. Finns liksom inga tider, så blir lite svårt.. Känner att man liksom inte kommer någonstans.
Har lektion imorgon, men vettefan om jag kan gå på den. Eller kan kan man väl, men är man rasslig så kan man liksom inte koncentrera sig ett piss och då blir allt skit och jag lär mig ingenting. Då känns det bättre att jag skjuter upp den tiden ist för att betala för den och ändå inte få ut någonting av det ;)

Imorgon ska även Melinda ( Läs hennes blogg HÄR) komma och provrida Sacculus ;)
Håller tummar coh tår för att hon ska gilla han. Fast egentligen behöver jag inte hålla någonting, för jag vet att dom kommer storgilla varandra! Melinda är precis den ryttare som han behöver.

Jaja.. nu ska jag ta lite alvedon och sedan göra mig iordning.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0