Mina svaga sidor

-Eftersom att det inte finns någonting roligt som händer just nu, är liksom bara stallet och lite jobb, så tänkte jag skriva lite om mig själv, eller ja.. mina svaga sidor.
Det är alltid mycket lättare att ta fram dom istället för sina bra sidor. men ja.

1. Jag har väldigt jobbigt att ta farväl.
-
Typ som nu när jag ska åka till rhodos, tycker det ska bli så oootroligt skönt att komma iväg till värmen, längtar verkligen! Men jag tycker det ska bli jobbigt att säga hejdå till familjen. Usch. Men såfort jag kommer iväg så är det borta sen.. jag är märklig.

2. Svårt att se det bra i mig själv.
-
Enklare beskrivet - har svårt att ta emot beröm? säger man så?

3. Jag är lat.
-
Rubriken säger allt. jag är lat ;) när det gäller städning o allt. Fråga min mamma om ni inte tror mig :-)

4.  Jag är blyg.
- Säger väl sig själv det där med? Har dock blivit lite bättre genom åren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0