Finns aldrig nån vettig rubrik..

Sitter i skolan nu.
Kom för ett tag sen. börjar inte förens 13.00 egentligen, men tänke att jag skulle hinna plugga lite. hehe.
Vart även ett par nya skor innan jag åkte hit. skönt de å.

Har bara it-sam idag, dock hela eftermiddagen.
Sen ska jag hem och till stallet och pussa lite på min prins.
Och efter det ska jag hem igen, och färga ögonbryna + fransarna. fräsht.

Finns inget vettigt att skriva så vet inte ens varför jag skriver. ska nog sluta. eller?

Längtar tills i helgen för jag iaf. Då ska jag lämna Gävle och åka till stugan. Mys.
Utedass, vargar, björnar, lerigt och snöigt. Lite kallt i stugan och lite råttbajs.
Men ack så mysigt det kommer bli!!


en bild ifrån i sommras på pappa och danne.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Godmorgon:)

2011-03-25 @ 11:05:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0