VI HAR BARA FESTEN KVAR

Nu har vi verkligen bara festen kvar, så sjuuuuukt!

Imorgon är inleds veckan med brännboll!
Våran klass ska vara pirater, och går under namnet ' the piratbay'.
Hänger ju lite ihop med IT... Liiite.

Efter brännbollen blir det hem till carro och fixa lite och sedan kommer klassen kl. 18.00
också ska vi grilla och ha det mys hemma hos henne!
Sedan avslutas nog förmodligen kvällen på interpool. Fint de.

På tisdag inleds dagen med vattenkriget, vet ärligt inte om jag ska vara med.
Tydligen ska det vara dåligt väder och skit, + att jag måste åka till skolan och lämna datorn och sen
till banken och ordna lite saker.
Sen på kvällen är det barrundan som gäller!

På onsdagen blir förmiddagen lugn för min del.
Daniel går ut nian så tänkte att jag skulle följa med och kolla på han. Är ju faktist ganska
stort att göra det med ;).
På kvällen är det onsdagsfesten. Med middag på Söderhielmska och lite förkrök där, och sedan efterfest på interpool.

Sen är det ingenting på torsdagen, och STUDENTEN(!!!!) på fredagen =D
Så jävla skööööönt!

nu taggar vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0