Min kära vän har kommit tillbaks till mig

Ah fast.. eller? kära och kära vet ja inte. vän vet jag inte heller om den är.
Hatar den mer eller mindre, den göra bara illa mig. haha.

Bihålsinflammationen är tillbaks ;(
Kom hem ifrån hälsocentralen för ett tag sedan, åkte dock ner för att jag har så
fruktansvärt ont i lungorna, hostar som ett as och allt sånt. Men det gjorde dom ingenting åt.
Tycker det är väldigt konstigt.. sist jag hade inflammation i bihålorna var 21 April, då fick ja dock äta två doser pencelin, för det hjälpte inte med den första, så då fick ja en till och sen vart de bättre.

Men de är knappt två månader sen, och nu är den tillbaks igen..? Tycker det är väldigt konsigt att läkarna ger mig kåvepenin igen, som uppenbarligen inte fungerar så bra.
har mer eller mindre tappat räkningen på hur många jag har haft nu på typ ett år.

Svenska sjukvården.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0