Medicin

Kvällen och natten vart inte bättre för min lilla hund.
Han var ut i natt och spydde och bajsade också, dock så kommer det nästan ingenting :(
Så imorse ringde mamma till veterinären. Jag var helt inställd på att han skulle säga att det inget finns att göra,
så hela min morgon var mer eller mindre förstör.

Men han trodde helt enkelt att han kan ha åkt på vanlig magsjuka.
Vi var ju och drog ett par tänder av han för ett par veckor sedan, och han sa det att det kan så enkelt ha kommit ner baciller och grejer i magen på honom under den tiden.

Så nu har han fått antibiotika och Canicur också hoppas vi att de ska bli bra.
Antibiotikan är väldigt snabbverkande och Canicuren lika så.

Så inatt hoppas vi att han får sova hela natten utan några bekymmer.
Blir han inte bättre av det här så får han nog somna in.. :(

Min lilla plupp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0