Första dagen imorgon

Dillon har ätit mat frivilligt idag, han gick till och med in frivilligt efter att vi hade vart ute. Det var ett tag sedan han gjorde det... Men jag tänker inte ropa hej än, måste komma över bron först.
Men det finns ett litet hopp iallafall. Och jag ber för det lilla hoppet, dag o natt.

Imorgon är det dax för mig att ge mig in på första dagen av sommarjobbet.
Dock är det bara mest lite introduktion och jag ska sitta i kassan mesta dels av dagen så att jag får in det i huvudet.
Det är ju som sagt på Ica om någon har missat det. Hade praktik där för lite mer än ett år sedan.
Var ju inte 18 då så fick inte sitta så mycket i kassan heller eftersom att jag inte fick sälja alkohol och tobak.

Jobbar tis & tors 08.00-16.00 den här veckan och sedan kör jag igång helt och hållet v26.

Nu ska jag kolla på lite film med min andra älsking.. ( jaa.. dessa dagar kommer han tyvärr liiiiite efter Dillon ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0