För vi har tagit studeeeenten, fyfan vad vi e bra.

Ja studenten då?
- Kanske den bästa dagen i mitt liv. Fyfan.
Skulle göra allt för att få komma tillbaks till studentveckan och själva studentagen.

Allt var så galet underbart!!
Får rysningar när jag tänker på utsparken då man kände att friheten äntligen var kommen.
Flaket var ännu galnare och jag skulle göra allt för att få ha en kväll till där!

Kan ju säga så här, alla bitterfittor där ute som skiter i flaket eller vad som helst. NI ÄR SJUK :) that's it.

Hade en härlig studenmottagning här hemma också när jag kom hem!!
Fick massa fint. En resa till Rhodos bland annat, av marcus och hans föräldrar.
Sedan fick ja min lilla söa minilaptop av farmor o farfar.
Ridstövlar av mamma o pappa.
Presentkort på Guldfynd av mormor o morfar.
Assnygga glas av Henke o Ylva, o Carro.

Sen massa annat smått o gott, minns inte allt.

Men som sagt, studenten var fan den bästa dagen i mitt liv, helt sjukt alltså.


Första dagen på studentveckan. brännboll. Lite fyllemat kl 12.00 på förmiddagen ;)


Hos carro efter brännbollen


Hos carro efter brännbollen


Forfarande hos carro efter brännbollen. HAHAHHAHA


Strax före utsparken


Världens finaste vän o jag.


Hos Jonathan på kvällen.

Orkar inte slänga upp mer bilder nu. Kommer några fler sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0