dag 1 avklarad

Första dagen på sommarjobbet är gjort idag. Gick helt ok faktist, satt i kassan för det mesta hela dagen.
Själva kassan är väldigt enkel, det är PLU nummrena som är svåra att komma ihåg, har dock en liten fusklapp så det gick lite lättare :)

Kör min andra dag på torsdag och även då blir det kassan mer eller mindre hela dagen.

Dillon är även piggare idag!! han har bajsat en riktig korv, haha förlåt. Men han har ju vart dålig i magen super länge, så därför att det skönt att se att det som kommer ut är normalt.
Är fortfarande livrädd för att jag ska ropa hej, och sen lär jag säga hejdå. Så därför vågar jag inte riktigt säga någonting alls just nu. det är ju dock stor skillnad, men man vet som sagt aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0