Dag 03 - Mitt älsklings djur

ohhh a tough one ;).

Kan nog ärligt inte säga ett djur. Blir faktist tre haha. och det är ofc hest hund och ninis.
Hästar har jag ju alltid tyckt om. och har ju som sagt ridit sen jag var mini. :)
Så dom kommer nog alltid finnas nära hjärtat.
Sen såklart hundar. Men gillar inte alla slags hundar. Eller bara dom är söta och snälla.. och det är ju om flesta. så egentligen tycker jag väl om alla slags hundar där också!
Och kaninerna då. HÄR kan jag iaf skriva att det inte är alla möjliga kaniner. Dom ska ha personligheter, som alla mina har haft. Knutte som jag har nu, han visar exakt vad han tycker och känner. gillar han det inte så biter han mig gärna i tröjärmen och kollar på mig med en elak blick. hahah.
Den andra som jag har, rut, hon är som en liten husmor hon. Man får liksom inte röra någonting för henne.
Försöker man göra det mysigt med halmen och höet då är hon snabbt där och gör om allt. hahah.

Men ja. Där har ni mina favorit djur ;)








Bild 1: isa och lisa
Bild 2: Min finaste prins
Bild 3: Två av mina sex kaniner, rut och knut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0