5 bra & 5 dåliga saker under sommaren 2010

dåliga nyheterna först va ;)?

DÅLIGT.

¤ hittade min fina prins dogge i buren då han hade fått en hjärnblödning.. :(
¤ Två veckor senare fick vi avliva dom andra två pga en anledning jag inte orkar skriva. Finns längre bak
¤ vädret var väl kanske inte det bästa, ganska många regniga dagar
¤ jag fick inget jobb...........
¤ fick inte se nån björn i stugan ( hahaha)

Orkar inte komma på nå mer =D

BRA
¤ Två veckor efter vi avlivat kicki och lillen kom det två nya pluppisar, rut o knut!
¤ huset jag och marcus hyrde hela sommaren! underbart
¤ mysiga sommarkväller på altanen med solnedgång cider med bästa vän
¤ gummibåtsturena med carro när vi gick på grund och nästan började grina. hahahah
¤ alla mysiga dagar i bollnäs med marcus och familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0