You can count on me

Har väl inte hänt mycket här den sista tiden eller va?  ;)
Igår var jag och min fina kompanjon i Styled By Us UF, Hannah Forsmark vart i söderhamn på UF-mässa.
Var väl relativt tråkigt. Upp tidigt som fan oc gjorde oss iordning. Kom ifrån nrsndt vid 7 tiden på morgonen och var framme i s-hamn strax före 8.
Väl där så anmälde vi in oss och sådant. gjorde iordning montern lite smått och sedan drog vi till ÖoB för att köpa lite saker som vi glömde hemma.

Sedan gjorde vi ordning allt annat och vid 12 började allting.
Vid två ville jag åka hem.
Vi hade ingen stol så vi fick ju stå upp hela tiden, riktigt segt var det.
Men sedan så stack hannah iväg och köpte en fin liten stol.

Vid 6 tiden fick vi åka hem, det var sköööön...t!
Kom till hannah runt 7 tiden och där packade vi ur bilen och sedan kom pappa och
hämtade mig.

sov hos prinsen på kvällen!

Gick hem ifrån han relativt tidigt idag, han skulle iväg och fiska och jag skulle ta hundarna.
Sedan var planen att jag skulle över till min prins nr 2 och tvätta han lite, men vädret är inte
så bra här i Gävle idag, så jag avvaktar och ser om det är finare väder imorgon :)
Vill inte att han ska frysa och bli kall, dessutom så är det första gången han blir duschad!
så vi väntar tills det är fint väder ;)
Går över en sväng på em och myser lite med han, då blir han glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0