onödigaste

Hej på er!
Kass dag idag idag. men så är det ibland.
Vaknade upp med lite smått migrän, tröck i mig tabletter men inte fan hjälpte dom eller.
Har börjat vänja mig nu. Efter så pass många år så lär man sig att stänga ut den och sluta
tänka på den smärtan som finns där. Synd bara att hela kroppen får ta en sån smäll.

Gick iallafall till stallet relativt tidigt idag. Vid tio tiden kanske.
skulle bada min lilla bebbe. Var ju varmare i luften idag.
Gick superbra för att vara första gången, dock tröttnade han efter ett tag
och gick upp på bakbenen ett par ggr. Men han är ju hingst så vad ska man vänta sig ;)

Sen hem o dona med kaninerna massa. Tar bra mycket tid dom å!
Iallafall om man är lika fjollig som jag och vill att dom ska leva som
prinsar och prinsessor ;) Men så är det!
Tänkte ta lite nya bilder på dom någondag så ni får se vad stora
bebisarna har blivit. Blir 4 månader den 22 nu!
Helmer ( den vita) ska f.ö till vet. imorgon för en ev. kastrering ;)
spännande och se om kulorna har trillat ner ifrån magen. haha.

Nä nu ska jag röja upp på rummet. Känner för en kväll med nystädat rum och tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0