Lugn dag

Idag efter praktiken har jag bara tagit det lungt, inte gjort nått alls typ.
Eller jaa.. har städat runt om alla kaninburar och tvättat moppen och allt ;D
så har väl haft lite för mig :))
Men var ju så sjuuukt härligt väder ute idag, så man kan ju inte sitta inne då ;)

Har förövrigt lagt in massa bilder på iTelefonen till datten så kommer väl en bomb med
bilder sen. bara för att.



bilden är väl några månader gammal.
är tagen när jag och hannah var och fikade.
hahaha det var då en snubbe bjöd mig på te.
har fortfarande ingen aning om vem det var.
äckligt som fan var tét iaf =D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha! Det var ju skit roligt, fy fan vad jag skrattade :D

2011-04-08 @ 07:32:10
URL: http://makesense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0