Haft mycket på G..

Jaa.. sist jag skrev skulle jag som sagt till doktorn. Visade sig att jag hade hörselgångsinflammation o bihålsinflammation.. IGEN.

Nu sitter jag här, fortfarande med bihålsinflammation. När ska det ge sig liksom?
Kan berätta lite snabbt.

Augusti -10 vart jag dålig och låg i 40 graders feber i typ 2v. Hade lunginflammation och sånt då också.
Sen vart jag frisk typ en månad och sen kom allt igen, sen har det vart så hela hösten. sen kom det över jul, då vart jag jättedålig, sen någongång efter, och sen på sportlovet också nu över påsklovet. Varje gång har det typ vart bihålorna och lungorna. det suger verkligen.

Läkaren på hc tyckte att vi skulle åka till sjukhuset när jag blivit frisk så att dom får kolla upp mig ordentligt + röntga lungorna.
Så vi får väl se då vad det är för fel.

Jag och marcus har även flyttat ut nu.
Jättehärligt är det :)
har äntligen börjar kommit iordning lite ;D

På lördag är det bal också, ska bli roligt. Hoppas bara att jag fortfarande kommer i klänningen. haha.
Fail annars..

Blev ett rörigt inlägg.
Men det sket man väl i.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg btw! :D

Jag har även en tävling där man kan vinna en ekologisk foundation och borste värt 279:-

Tävlingen hittar du här: http://johannalicious.blogg.se/2011/may/utkast-maj-4-2011.html#comment



Kram! :D

2011-05-13 @ 11:37:47
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0