Fullspäckad dag!

Hola!
Har lite tid över så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg.
Sitter och väntar på att Farmor ska komma och hämta mig också
ska vi åka vidare till vetrinären.
Är ju inte ens säkert att det går att kastrera han, vet som sagt inte om kulorna är nere än.

Efter vet. ska jag bege mig fort till praktiken. Börjar egentligen 09.00, men fick komma senare
också är jag kvar till 18.00 ist.
Och då blir det direkt åka till stallet och göra iordning hästarna för lite löshoppning.
Alex ordnar det nån dag i veckan. Tror det är två måndagar i rad nu, så är det någon som
är sugen kan ni höra av er till henne! Löshoppningen hålls i Olstorp ridhus.

Jaja nog om det. Ska börja packa ihop lite och hämta kaninen.
Hörs kanske ikväll.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0