Fredag imorgon..

.. och hur underbart är inte det då?

Haft fullt upp idag, därav inga inlägg.
En timme innan min lunch ringer pappa och låter asstressad
och säger att jag måste komma hem för att kaninerna hade rymt. haha.
gallret hade alltså blåst omkull på grund av den jäkla stormen som var idag ;)

Men när jag kom hem så hade han fått in alla, skönt det!
tog en lunch och gick med hundarna och sedan åkte jag tillbaks!
Full rulle tills jag gick hem 16.00. Roligt det.

Kom hem och satt ute i vårvädret och mös lite med mamma och pappa
och sedan kom marcus också åkte vi iväg till rusta. Tanken var att vi skulle köpa
billiga glas som dom hade för 1:-, dock slutade med att jag köpte saker som luktade
gott också en jacka =D fint det!

Men men. Sedan avslutade vi " shoppingen" på max ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen hos han och mysa till en film.
Imorgon är det fredag och jag har en myshelg med mamma
att se fram emot eftersom att pappa o danne åker iväg på cup
neråt någonstans!

Ska även börja röja ur huset vi flyttar till i sommar igen ;)
tell u more about it later!


prinsen får stå för en bild idag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin häst :)

2011-04-20 @ 12:19:51
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0