With or without u

Vet ni vad?
- jag tänker färga mitt hår svart igen!
Det är nog den ända färgen som jag liksom.. klickar med! haha
Vet dock itne när jag tänker göra det, lär väl skaffa fram lite cash först också ;)

också fyller ju mackanpackan år på torsdag, och har inte en aning om vad ja ska köpa till han.
KOM GÄRNA MED FÖRSLAG. Det är lite svårt att komma på nått när pöjken inte 
säger nånting, bara - " spelar ingen roll.." " vet inte.."
Men som sagt, lite förslag tack!

Är lite krasslig idag.. feber som kommer och går.
en näsa som snorar och nyser och en hals som värker.
Men lär till skolan imorgon ändå.. första lektionen på naturkunskap B,
inte så bra att missa den eller.


slänger upp ett par bilder med svart hår!





såå.. håller ni med mig?

Kommentarer
Postat av: sabina

Håller med dej, kör på svart!

2010-09-06 @ 13:40:21
URL: http://calibera.blogg.se/
Postat av: Petra

Hallå där! Nuttans Elin kollar efter ponny och då brukar jag tänka på dig och Robin, hua vad hemsk han var ibland :)

2010-09-06 @ 20:34:04
Postat av: Anonym

om han inte har en halsbands kedja så är ju killar enormt snygga i det!

kalsonger..

dataskärm

parfym

Något täcke med något lag på om han tycker om något la av något slag.

2010-09-06 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0