Kungshallen & brända

Idag har det varit en lång dag känns det som.
Naturkunskap på morgonen som är sååå tråkigt.
Bild på em. Fick sluta tidigare så fick skjus av hiller
ner till stan. Åkte hem med mig med hannah.
Chillade lite. tjugo över 5 bussen till stan. Käk på kungshallen sedan
vidare till brända bocken och tog en cider. Braaa dag. iaf efter skolan :)

Förutom att min lilla prinsessa är sjuk :( ska till vet. imorgon.. hållar
mina tummar och tår nu för att hon inte är nå allvarligt sjuk :(

Som ni ser så är jag inte så super sugen på att blogga.. kan vara för att jag
har tröttnat så sjukt mycket på designen..
någon som känner sig villig att vara super snäll och göra en ytterst enkel till mig
så är det bara att hojjta!

Är ledig imorgon.. äckligt värt. Blir lite slappt då bara. Städa och sådant.
och i helgen blir det utgång med hannah och pepole eftersom
att min fin fina vän fyller 18 idag!
Stort grattis till dig bästa! :)

Har nyss skickat bilderna till yvonne också.. Hoppas hon blir nöjd :)
Nepp.. nu ska jag kolla two and a half men.

Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0