Kungarna av Tylösand

Jaja.. lär väl skriva lite jag å om det dära puckade programet.
Enligt mig var det vidrigt. Liksom... har dom inget vett i skallen för fem öre?
första kvällen knullade väl alla i det sk." knull-rummet".

Skulle vilja kalla det ett B:igt Big brother..

Men det är ju min åsikt. Säg gärna vad ni tycker!

Idag har jag varit duktig igen. Var och tränade kl 7 imorse. ett bas pass på friskis fick det bli :)
Nu sitter jag i skolan på historia, verkligen skittråkigt.
Men men, det är poäng så det är väl bara att sitta och se intresserad ut det :)

Också har ja gjort nått mer bra!
Berättade väl när vi beställde studentsaker? Som för mig skulle gå på 1602.. lite väl tycker jag.
Nu har ja iaf ändrat och tagit bort lite saker, så nu vart det bara 987 :)
hoppas mamma blir nöjd nuråå ;)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag kommer aldrig se det igen. Det var skräp!!

2010-09-11 @ 08:50:09
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0