INGEN RUBRIK

Sitter hemma hos marcus nu.
Vart tydligen ingen stuga.. dannes jävla hockey kom ivägen, igen.
Men men.
Har ätit kebab och kollat på eclips, äckligt bra enligt mig.
Lite halvdåligt slut bara.. men men.

Ska kanske åka till konsum snart och köpa lite popcorn.
Sen blir det nog bara lite gos. ska försöka övertala han att basta också,
brukar dock inte vara det lättaste faktist. men men :)

Får se om jag åker ut till hannah imorgon och firar henne lite. ( hon fyller 18 på söndag )
Om jag hinner. Mamma ville ta med min in till stan och handla lite nya kläder åt mig,
och det funkar ju alltid när man är lite surig :)

Vi får helt enkelt se vad morgondagen bjuder på.
Kan tyvärr inte slänga upp några bilder..
Installerade Windows 2007 igår, och gjorde en backup, dock glömde jag att spara allting
så allt försvann.. lite mindre roligt, men vad gör man.
Alla bilder ligger ändå typ på fb och här.

Får väl knäppa nya bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0