Historia A

Försökte skriva ett inlägg imorse innan skolan, men märkte att tiden inte räckte till.

just nu sitter jag på Historia A. Fortfarande lika opepp som jag var igår. Vet inte vad det är med mig..
Vill helst bara hem och lägga mig i sängen under täcket..
Men lär väl försöka tagga om lite.. Utgång ikväll med hannah och C/o.
Blir goya, hoppas bara att det är trevlig och roligt för det behöver jag nu tror jag.



På em har vi Sam. där vi ska debattera.. om politik alltså. Som jag hatar.
Vi ska vara sossar.. vet inte vad dom gör riktigt.. lär väl kanske läsa på lite på lunchen?

Hoppas bara att vi slutar tidigt idag, så boring att sluta 4 en fredag em.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt header :)

2010-09-17 @ 10:57:29
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: K

PMS?

2010-09-17 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0