Halsont

Fyfan säger ja bara. Skulle inte ha tränat igår :(
helt kokko ju. 
Har inte sovit många timmar i natt eller, vaknat till och från flera gånger i
hostattacker. Mådde verkligen skit imorse, så stannade hem nu på förmiddagen.
Ska åka till skolan om ca 40 minuter och ha lite projektarbete!
Jag och hannah har ändrat oss ännu en gång ;) så snart kommer det upp en kanonkul sak här :D

som sagt halv dag idag då. Sedan blir det hem och bara ta det lite lungt.
Ska lämna in min skoldator idag med.. få se vad det är för fel i den.
jag gissar på att det är batteriet som har pajjat. 
För datorn tar liksom inte emot laddningen alls.. och laddaren är ju relativt ny, så 
är det den så är den verkligen askass!

Men men, vi får se när jag kommer till skolan! :)
Nu ska ja röjja upp lite här inne.  Har ju vart van hela sommaren att slänga grejer lite där ja vill,
men nu när det bara är ett rum och såå mycket saker så blir det liet svårare.
Men det är snart sommar igen ( ironi) och då är jag ute härifrån igen!


pussssssssss


slänger väl upp en snygg bild på hannies och moi!
nu gick det tydligen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0