GRS

Jag har somsagt inte gjort ett skit idag.
Hundarna och jag låg i sängen till typ halv ett.. sen tyckte
vi att det kanske var dax att gå upp..

Just nu ligger jag och nybadade hunden i sängen. Han snarkar..
Är ju nästan som att marcus ligger här bredvid ;D
Men han är i sin stuga, så då får vovvarna ta hans plats!

Imorgon ska jag ut till GRS en sväng.
Är som sagt reg. Ponnyhoppning med Div.1 omg. 3
och melinda ska starta LA & LB med Pontiac.
Så jag åker ut ett tag och fotar och hjälper henne lite.
Dock är det inomhus och jag tycker inte att der brukar bli nå bra bilder då..
Men vi hoppas iaf att det går bra för dom!


Här är en bild på henne och Pontiac
och här kan ni läsa om dom!

Nästa helg kommer ju förövrigt hezten jag ska hjälpa till med!
Ska bli spännande och se vad det är för ett busfrö.

Jaja, vart lite hästigt nu, men det lär det få bli ibland!
slänger väl upp lite bilder imorgon när jag kommer hem med!

puss och kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: melinda

Jaa men precis, blev det några bilder så kan du ju kasta upp dom här :D

2010-09-27 @ 19:45:24
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0