CSMA/CD... ?

Hellu darlings!
Mår ni braa?  jag mår helt okej för att vara onsdag förmiddag med bogg och martin! ;)
Har som sagt haft lokala nätverk B nu på morgonen, helt O-K lektion alltså!
Lite seg bara. + att jag är enda tjejen, med killar ifrån alla it 3or :(

Har PA på em, hannah kommer vid halv 1. Ska planera lite mera nu..
ska fråga henne om jag får berätta vad det är vi ska göra ;)
Hon är ju liksom " chef", så allt måste gå förbi henne först!
Men jag är iaf Vd och ansiktet utåt ;) , passar ju mig super!

Satt och tog det lite lungt med hannah på waynes igår!
pratade massa skit och sådant.
hon ska sova hos mig inatt. Hennes teorikurs slutar halv 8 och då går hennes buss hem,
och nästa går halv tio, så då slaggar hon hos mig!

nu ska jag kika runt lite mer,
Förlåt att det är lite torrt med bilder nu.. men formaterade om datorn förra veckan och glömde
självklart att spara alla bilder och sådant :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0