Usel bloggerska

.. ja det är väl det jag är för tillfället.
Men har ingen lust länge. Har nog ingen lust för någonting alls.
Helst av allt vill jag bara ligga i sängen och mysa in mig i marcus famn.
vill bara slippa skolan och allting. Usch.
Man blir så opepp på allt när man kliver upp på morgonen också är det kolsvart
ute typ. också ska man börja fixa sig? nej fyfan.

Är det bara jag som blir opepp på allt såhär på hösten?
Självklart kan det vara mysigt ibland, när det är fint väder ute.
Men nu då? När det bara blåser och yr, och svinkallt är det.
Nej, då är det inge roligt längre.
Men nu ska vi väl inte vara bitter.. ELLER? nää.

Skolan då? Den rullar. Segt som fan bara.
Ångrar så otroligt mycket att jag valde Lokala Nätverk B. Fyfan.
Och självklart är det en 150p kurs, så kan inte byta bort den heller. Tyvärr.
Bara att kämpa igenom. PA rullar på. Ni har väl kollat in på våran blogg och hemsida?
bloggen som jag håller i hittar ni HÄR och hemsidan som hannah håller i HÄR.
Ingen av dom är dock klara. Helt nystartade. Men snart så, snart kan ni börja beställa smycken av
oss =D

Jag då? Jorå, jag lever ju iaf. Dock är det en förkylning som håller på att smyga sig på mig.
Rinner som ett vattenfall ur näsan typ och nyser massvis. Sen har mina tänder börjat pressa (haha)
det brukar bli så när jag blir förkyld, haha.
Ligger och pussas med en av vovvarna nu. Ska nog ta en promenad om ett tag tänkte jag.
om det slutar storma så hemskt!

Jaja, vart ett långt och världelöst inlägg nu. Men så blir det ibland.
Hörs kanske senare. puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Naaw, älskar din header! :3



Sv; Ja han är underbar men bara min sköthäst, även han är precis som min egna :p Har jag tur så kanske jag får honom i födelsedagspresent i morgon :D Vad har du för häst då ?

2010-10-06 @ 15:41:22
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0