Tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Åh, vet ni vad jag hatar.. riktigt mycket?!
idioter som kör med helljus genom en by!
Som här i forsby, när dom kommer typ ifrån Åbyggeby,
också slår dom på på raksträckan. och kollar man dit så blir man
fan blind och ser olika färger ett bra tag.

Det är så onödigt tycker jag. Det finns fan gatulysen också.

och nått mer jag stör mig på är folk som inte blinkar med bilen.
Ligger man precis bakom och kör också pang så svänger dom av?!

Liksom hallå?

Nä nu ska man väl inte vara gnällig.
Men lära bara skriva det.

Har sovmorgon idag, underbart!
Har gått en promenad med hundarna på morgonen
upp i skogen. Är så mysigt när det är höst!
Fast vågar inte gå så lång med tanke på björn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0