söndag kväll

Usch, gillar inte söndagar. 
Sista dagen på veckan, och helgen.
FYY.
Men har iaf hunnit med en hel del idag!


¤ gjort rent åt kaninern
¤ Tagit ner studmattan
¤ Promenerat med hesten och carro.
¤ Pratat skit med carro
¤ solat med carro
¤ städa rummet ( för tillfället)

Resten av kvällen ska jag spendera med elskling.
ska tända lite ljus och sådant mys tills han kommer. ( ha ha ha... )

Imorgon är det ny vecka och nya tag.
Naturkunskap och Estet imorgon.
funkar väl ganska ok.. ELLERL?
- NÄÄ.

nej, nu måste jag städa mer. Hatar det. Är som en liten gris ja när det gäller mitt rum,
haha. 

pusss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jaha, nej jag var lite överallt tror jag :)

2010-10-10 @ 18:52:09
URL: http://mathildaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0