Sjuk

Vaknade imorse och kände att hela halsen hade slagit igen.
så otroligt jobbigt. Hostar lite också tror jag att jag har lite feber.
Var väl väldigt roligt.


Var i stallet igår.
Gick en promenad med han, och tänkte att jag skulle prova att sätta på
reflexer på han, för snart måste han liksom ha det på sig.
Men tror ni han gillade det?
- haha nej.
Hade dom först ett tag inne på gången på han, så han fick vänja sig.
Sen när vi skulle gå trodde jag att han skulle sparka av sig ett av bakbenen. hah
gulle. Så vi tog av dom också fick han gå utan.
Men tänkte idag att jag skulle gå lite på stallplanen bara så att han får ha dom på sig.

Han ska ändå inte gå nån promenad, så då kan man ju låta han göra lite sånt.
Fast det beror ju helt och hållet på hur jag mår också.. :(

Nu ska jag vila lite igen. Hörs sen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0