Ny design

Inom en framtid så kommer det komma upp en ny och fin design här på bloggen!
Då kanske jag tycker att det blir roligt att skriva igen.. hope so!
Den som gör den fina designen är ingen annan än min kära
barndomsvän Mathilda Clerkeborn. ( klicka på namnet för att komma till hennes blogg!)

Just nu ligger ja still in bed. även fast bussen går om sisådär 20 min.
Men har ätit och sånt, men kände att jag bara måste få lägga mig ett litet tag till.
Har ju NK nu på morgonen, och prov! Hoppas med hela mitt hjärta ( haha)
att vi får sluta efter provet.. då får jag lite tid över till att plugga matte.

Och på em är det ju "klippa klistra" lektionen.. :(
så jävla tråkigt.

Jaja, får se om jag tar med mig datorn och slänger upp en liten
update på dagen.. behöver den ju igentligen inte, men om vi får sluta
efter provet blir det nog lite långt med 3h och en matte bok.

fan måste springa .hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0