Lördagkväll

Sitter hemma och kollar på film med Daniel och marcus nu.
Alla andra är ju ute och har kul med alkohol och sådant, men eftersom
att jag äter medicin mot lunginflammation & bihålsinflammation så får
jag inte dricka nått.

Men nästa fredag ( eller fredagen som kommer alltså ) är det all in
på goya som gäller igen! Självklart med mina kära vän hannah,
som även här får en FEET LÄNK eftersom att hon är sjuk.
hoppas hon mår bättre av den :D

Tänkte nog gå och lägga mig i mamma och pappas säng snart i think, med hundarna.
Jag och min äldsta hund, dillon har åkt buss idag!
han verkligen älskar det! han flyger på bussen och pratar med busschaffören
sen sitter han på ett säte och kollar ut och ser supernöjd ut!

Eftersom att han är så gammal och inte orkar gå så mycket så är det ju mysigt för han
att åka lite buss ist :)

Nej, nu ska jag vänta på min mor och far, som är på 50 års fest.
Hörs sen :)

ber förövrigt om ursäkt för att det inte blivit så mycket skrivande på sistonde..
Men ni får väl nöja er med musik om jag inte har nått vettigt att skriva ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Kika gärna in mina maskeradtips i kvällens inlägg. Vilken utklädnad tyckte du var bäst? ;)

2010-10-30 @ 23:13:02
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: hannah

åh tack du, nu blev jag mkt friskare ;)

2010-10-31 @ 00:09:51
URL: http://makesense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0