ingen inspiration

jag har verkligen ingen inspiration till att blogga mer.
Vet inte alls vad jag ska skriva om. Vad finns det att skriva om?
Mitt liv består ju inte av så mycket just nu. För nu är jag ju sjuk. tjoho.


Och annars, då är jag i skolan sen till stallet och sen hem.
och skolan finns det ingenting att skriva om, för jag tror inte att ni som läser
är så intresserade av IT.
Och stallet? Det här är ju ingen " hästblogg" och jag tror inte många av er är intresserade 
av hästar. Och när jag kommer hem? Jag duschar, äter och kollar tv. 

Kanske ska göra som animissen, och slänga upp ett inlägg där jag sminkar mig?
eller leka kissie och ph:a mig..
- eller nää

Åh jag vill sova. Men min hosta tillåter inte att jag ligger ner.
och jag är rädd att om jag lägger mig ner, och hostar massa, 
så kommer marcus bli arg på mig och putta ner mig på golvet. 
Han kan göra mycket dumma saker när han sover.

en gång t.ex, då vaknade jag av att han satt över mig och tog
stryptag. han försökte alltså döda mig. För att han trodde jag var en orm.
tydligen drömde han att han brottades med en orm, också råkade jag komma åt
han i sidan, och då bet ormen han, så vart han arg och skulle döda den, men insåg
inte att det var jag. 
söt och snäll kille.

Det här vart nog det mest blandade inlägget någonsin.
Men så får det vara.
kanske skulle köra på en dagens blogg eller nått?
visa intresse isf..

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0