horsi

Go'kväll.
förlåt för att det inte blivit någon inlägg förens nu.
Men var ganska mycket i skolan idag, så har inte haft tid att suttit.
Sen när jag kom kastade jag i mig mat och sen sprang jag över till stallet.
Borstade trean, sedan tränade vi på att lyfta på hovarna och rycka lite man.

Helt sjukt egentligen. Han är två år och hingst och är snäll som en 19 årig valack typ.
gör precis som man säger. Men eftersom att han har gått på lösdrift nästan hela sitt 
liv så är han inte så van med hantering, så man får göra allting ifrån början.
men det är faktist mysigt. 

tog även en liten promenad också. FÖRSTA gången han lämnade gården,
och han gick som att han inte hade gjort annat, haha. Var väl lite tittig och så,
men det var ju lasse också, och då var han 8 :)

Imorgon är det något UF sak i Sandviken.
sedan hem till stallet. Också blir det krogen på kvällen med trevliga tjejer :)
Marcus ska hem till Kalle hela natten, så kände att jag itne hade sån stor 
lust att sitta hemma ensam ;)

Ska lägga mig i sängen nu och kolla om det går nå bra på tv.
Sen blir det nog sova.

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0