Go'kväll!

nu ska jag snart åka och hämta hannah vid bussen nere vid vattenverket.
Sedan åker vi till willy's och sen vidare till alex i stigslund för lite torsdagsmys :)

Har inte gjort nått speciellt idag. skolan bara, och sen ner på stan och köpte ett par skor.
Blev ett par billiga tygskor ;)
Då har jag lite extra pengar över tills imorgon!
hoppas det blir en kanonkväll, men det blir det nog troligen! =D
lite komiskt.. bara jag som är ifrån "stan" om man säger så..
Alla andra är ifrån "skogen" hahah.. nej men, bergby och norrsundet typ. :)
Men det är trevliga tjejer :)

Nej nu ska jag städa undan sen åka!
hannah skulle smsa när hon var i trödje, men vet inte om hon har somnat, haha.



Risbild från igår.. men nått nytt lär ni väl få ;)
slänger upp resten sen!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0