Flyinge

nu när jag har fått en sån fin och ny design av mathilda, kanske det är dax att uppdatera också? ;)
Men som sagt har jag varit sjuk sen i Tisdags, and still are!
Har så fruktansvärt ont i halsen så det är en plåga att svälja och hosta.<
Det gör liksom ont upp till öronen (?). helt konstigt. sen så är det feber och hosta och blablabla.
ganska less på det nu ;)

Var till stallet en sväng igår, då var jag relativt pigg iaf!
Tränade han att ha reflexer på sig. Han gillade det inte ;)

hade två stycken bara ibörjan inne på gången, som han fick ha på sig.
Sen gick vi ut i en hage också fick han gå runt.
Men några gånger trodde jag att han skulle sparka av sig bakbenen.
Men sedan så fattade han vad det var och att det troligen inte var så farligt ;)
så han gick några varv där i hagen med reflexer på alla benen och bara såg undrande ut :)

Sen så gick vi en mini-promenad också.


Idag har jag Lunch + em & insläpp i stallet.
Tror jag bara ryktar av han lite på em. Blir nog ingen promenad idag då jag fick
en sån grym hosta sen igår.

Jag har väl förmodligen glömt att berätta att Alex är nere i Flyinge och visar sina kvalade hästar?
Hon har med sig Calle 4år ( Carl af Oppenby e. Cardento-Chapman) Och milla 5 år ( , Da Camiell efter Camiell-Flamingo Z - Dammen).
Tror hon red igår.. eller förrgår.. iaf.
Hon gick inte vidare med calle, men med milla gjorde hon det. Så nu är det bara att hålla tummarna
att det går bra för dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0