Finns ingen rubrik

Tänkte skriva att det hade vart mycket idag.. men det har det ju inte heller.
Har ingen direkt ursäkt för att inte ha skrivit nått. Ingen lust helt enkelt.

Heldag i skolan idag iaf. Som alla andra måndagar.
Naturkunskap på förmiddagen och Estet på eftermiddagen.
Ska ha prov nästa vecka i NK, så gäller att plugga den här veckan.
Har lovat mig själv att få bra betyg på alla prov.
Får väl se hur det går..

Imorgon blir det stallet igen. Hann inte riktigt dit idag då jag lära
skjusa marcus till tandläkaren och mamma jobbade så hade hundarna också.
Men som sagt, imorgon blir det dit.

Sen i veckan vet jag inte riktigt vad som väntas.
PA, där vi måste gå till banken och ordna lite saker.
också lär jag kolla med hannah om A-Z har kommit,
så att vi kan börja ta emot beställningar någon gång.
Leverantörerna är sååå sega. Beställde för typ två veckor sedan,
och dom sa 2-4 dagar. Men men..

På fredag luktar det utgång..?
MEN. det blir lungt då för mig :)
bara trevligt att gå ut och umgås med massa trevliga tjejer.
Eftersom att marcus ändå har andra planer för sig.. Vill inte sitta inne då ensam eller ;) hähä.
Men som sagt, blir lugnt då. Har ändå bara pengar till typ inträde satt =D.
Jobbigt att vara fattig ibland..

Nej nu vart det för mycket tok i ett och samma.
Knyter påsen här.
pussss


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

sv: Den har jag i dagens läge :)

2010-10-12 @ 09:25:01
URL: http://mathildaaac.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG du måste bara gå in och kolla på mina nya tryck till T-shirtar som jag designar själv. Jag var med & tävlade på Modekungen och kom bland flera tusen 11! Puss på dig!

2010-10-12 @ 10:30:50
URL: http://kscollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0