BLOPPIS

Jag har mycket kläder, för mycket!
och jag har lite pengar, för lite!

Så varför inte fixa bådeoch?
Är ni intresserade av någonting så kan ni skriva här,
men gärna mailen där ni gör så här:
1. vilket nummer plagget är märkt med ex. Tröja 1.
2. Namn och vart ni bor, telefon nummer etc.

mailadress: [email protected]


1. rosa tunika/kort klänning. 70 kr. stl. M Mer rosa i verkligeheten


2.  blommig t-shirt. Gina. 50 kr. Stl L  liten i storleken



3. Randig tunika stl S. 30 kr


4. rosa tunika/klänning ifrån gina. st M 50 kr


5. klackar ifrån Hm Aldrig använda! inköpspris 350, mitt pris 200 eller
högst bjudande.







6. Paljettlinne. stl M. Aldrig använd. 70 kr



7. vitrandig. använd fåtal gånger. stl M. 70 kr




8. vit t-shirt. Stl S. 50 kr



9. Leggings ifrån Gina. aldrig använda. Inget pris utan högst bjudande
då ett par sömmar har lossnat i bak.



10. Kofta ifrån Hm. 100 kronor eller högst bjudande.


11. Shorts ifrån ripcurl stl. S 30 kr








12. vit koft. ifrån Kapphal. stl. 36 80 kr


13. Tisha ifrån HM stl. S 70 kr







Det var väl det jag hade. som sagt, helst mailen, men funkar här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0