UTGÅNG

Åh jag är så sugen på att gå uttttttt!
var ju veckor sedan jag va på krogen nu. 
jävla sjuka säger jag bara. 

Men vi får väl se vad fredagen bjuder på...
antingen blir det bio, eller goya!
ni kan ju göra mig en mega tjänst att skriva i hannahs
blogg, som ni hittar häääär, att hon ska ut på fredag!
dom som gör det får en länkning =D hahah...

Näerå. båda har ju vart sjuk ett tag nu, men det 
skulle ändå vara kult med lite billiga alkoholhaltiga drycker!




Bra risig bild dom togs för några helger sedan inne på old saints!
hahah.. dör.


Kommentarer
Postat av: jessica :)

vad skönt du verkar ha det i livet " :)

Mår du bra annars då ? :)

2010-11-02 @ 23:04:43
URL: http://jessicaljungs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0