Hurtbulle

Har nyss vart ute på en PW med hunden.
Gick mot åbyggeby, inte så långt kanske men man
förlorade väl några kalorier kanske iaf ;).

Idag är det inte så många planer på schemat

3an har förövrigt fått en till kompis.
En tvååring som ska stå i stallet i 1½ månad ungefär :)
Vet inte riktigt hur det går.. han är ganska kinkig av sig och låter
alla styra med han, han säger liksom inte ifrån.
Så igår när jag tog in han hade han en hel del fula sår på bogen..
Idag går alla tre tillsammans ( trean, corsby + nya)
och när jag gick förbi stog dom och mös tillsammans,
så det är nog bättre nu :)

Nej, nu kanske man ska ta tag med nummer 2 på listan? ;)
Vi hörs senare! :) pusss




Kommentarer
Postat av: J ♥

Hej sötnos!



Jag lottar ut en proppfull goodie-bag i min blogg. Var Gärna med om du vill!



Puss&Kram

2010-11-01 @ 13:12:29
URL: http://marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0