PSTAV, BORTA

Sådär ja. Nu va pstaven borta och spiralen inne.
Får väl se hur det här funkar nu då.
Kan iaf berätta någonting hemskt, från att jag satt in staven
den 4/6 -09 har jag gått upp.. * trumvirvel* 12 JÄVLA KILO !
DET ÄR FAN VIDRIGT !
Men nu ska allt bort. verkligen allt + lite mer.

Gick kanon bra att ta ut staven, kändes knappt.
Men att sätta in spiralen va 10 ggr värre. Sån sjuk smärta,
sedan spydde jag. hehe. och vart mega yr och svimfärdig.
men vi hoppas väl att det kommer bli bra .

Nu ligger jag i sängen med värmekudde på magen och
en gosig vovve på sidan.

Nej, nu ska jag vila lite och få se om min mage mår
bättre sen så att jag kan äta lite pannkaka. Skulle va mumma det !

 Här är en bild på hur spiralen ser ut. Det är en kopparspiral, betyder att man inte har några som helst hormoner i kroppen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0