PERFEKT

ÅH, jag måste bara få skriva, utan att skryta.
men mitt liv är så perfekt just nu.
Skolan går bra, jag mår sjukt mycket bättre
efter att jag tog ut pstven, jag och marcus har flyttat ihop
och allt bara flyter på !

Nu har iaf jag och marcus kommit i ordning i huset,
det är därför jag inte har skrivit så mycket den senaste tiden.
Danne är här nu så han och marcus sitter i vardagsrummet och spelar xbox
och jag ligger här i sovrummet och gör ingenting :).

Var slutprov i lokala nät idag. OCH JAG KLARADE DET .
det där provet har legat som en stor tyngd över mig
i tre veckor nu, men jag fixade det ! så skönt.

Imorgon är det en kortdag i skolan, underbart det med

Kommentarer
Postat av: sabina

har ni flyttat ihop =) skoj! vart bor ni nu då?

va härligt att träna tävlingshästar, hur ofta rider du? Bra med häst tjejer =)

det är bara bra med mej och magen =) den växer för fullt, en liten vilde där inne tror jag för full fart är det! men de är mysigt =)

otränad eller inte tycker de va bra gjort att vara med i vårruset!

sköt om dej =)

2010-05-19 @ 21:39:32
URL: http://calibera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0