MORGONSTUND HAR GULD I MUN

Godmorgon.
klockan är 06.43 och jag ligger i sängen helt klar !
jag har duschat, plattat håret, sminkat mig, ätit frukost,
borstat tänderna, hann t.om döda en spindel (=

Ganska segt att det är över en timme tills bussen går..
får väl ligga här och kolla på Jim's värld och Alla älskar Raymond ;)

Slutar ju som sagt tidigt idag, kvart i tolv. underbart !
får se om jag åker och solar en sväng då efter det.
sedan ska jag iaf hem och ut på en löprunda har ja bestämt mig för.

Hade jättemysigt här hemma igår.
marcus familj + min familj var här och åt
hallonpaj och drack kaffe (=


Kommentarer
Postat av: hannah

hahah fan va sickt, jag är också typ super tidigt uppe och har hunnit tripplat håret och sånt, duschade dock igår kväll, men det roligaste är ju att jag också hunnit döda en spindel xD hahaha.

2010-05-20 @ 07:04:03
URL: http://hforsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0