Klantarsel

Åh, jag blir så otroligt less på mig själv ibland.
Igår när vi skulle åka hem ifrån stugan så satt marcus och danne
och pratade om pinkoder och sånt, så började jag tänka på vad jag hade,
men mindes inte så jag stängde av telefonen och vips så var den låst.
så duktig va jag. Tydligen så kunde jag ju inte min pinkod ;)

Fick iaf låna ett simkort av Sara, vart asglad och sånt,
tankade på med 200 och sedan skulle jag ringa marcus också hör jag:
Ditt kort går ut den 2 maj 2010.
jaha, det va ju kul . 200 åt helvete alltså.

Mejlade halebop om ny kod men dom skulle skicka det hem till mig
om ca 3 dagar och så länge orkar jag inte vänta så kikar ner till Telia idag
och fixar det ist.

Duktiga mikkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0