......................................

God morgen. nydelig vær ute i dag, selvfølgelig, vil være der når jeg er syk. Feberen har steget i dag og var skikkelig ekkel slim hoste. Vil igentligen til legen i dag, men min mor jobber og jeg tør ikke gå alene. haha så vi går i morgen i stedet.

Hahah grym ja är på norska då =D.
för den som inte fattar så står det .
Godmorgon. härligt väder ute idag, självklart ska det vara det när jag är sjuk. Febern har stigit idag och har riktigt äcklig slemhosta. Skulle igentligen till läkaren idag men mamma jobbar och jag vågar inte åka ensam. haha så vi åker i morgon istället.


kan det där ja. Som sagt så är jag fortfarande sjuk. WHYYYYYYY ?
min älsklingshannah åker ju utomlands imorgon, så jag kan inte krama henne
hejdå heller :( Får göra det när hon kommer hem.
Hoppas du köper present åt mig darling ;) haha nejdå.

Nej ju orkar jag inge mer, måste sova/vila.
Känns fan som man ligger inför döden :(

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0